مجمع: دبیر کل فراکسیون اقلیت مجلس هشتم، بحث تغییر را مهمترین نیاز کشور در شرایط فعلی عنوان کرد و خواستار این شد که کاندیدای اصلاح طلبان در صورت پیروزی در انتخابات اوضاع مشکلات کشور را در حوزه های مختلف مورد توجه جدی قرار دهد.

محمد رضا تابش در گفتگو با پایگاه خبری مجمع روحانیون مبارز، خواستار این شد تا اصلاح طلبان برای پیروزی در انتخابات شعارهای واقع بینانه مطرح کرده و خواست های مردم را در نظر داشته باشند.

وی مسئله وفاق و اجماع برای پیروزی در انتخابات را مورد توجه ویژه قرار داد و افزود: اصلاح طلبان برای پیروزی در انتخابات باید شعارهایی سر دهند که مردم احساس کنند امکان تحقق دارد.

تابش تاکید کرد: لازم است کاندیدای اصلاح طلبان برای پیروزی در انتخابات یک برنامه کاربردی و عملیاتی ارائه دهد تا به این وسیله شوق جوانان و دانشجویان برای حضور در انتخابات بر انگیخته شوند.

وی با تاکید بر لزوم جذب آرای خاکستری توسط کاندیدای اصلاح طلبان گفت: برای پیروزی در انتخابات باید اعتماد شهروندانی که به هر دلیلی از وضع موجود ناراضی هستند جلب شود. برای این منظور باید برنامه ها و شعارهایی مطرح شود که فراگیری زیادی داشته باشد.

دبیر کل فراکسیون اقلیت ضمن ابراز امیدواری به پیروزی کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات گفت: اصلاح طلبان در صورت پیروزی باید شیوه های غلطی که در این چهار ساله در مدیریت کشور به کار گرفته شد کنار گذاشته و با بهره گیری از نظرات متخصصین، افراد کارآمد و مشاوره های کارشناسان برجسته کشور، وضع موجود را تغییر دهند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس افزود: رئیس جمهور اصلاح طلب آینده برای بهبود وضع موجود باید با استفاده ازسند چشم انداز بیست ساله، سیاست های کلی نظام و برنامه پنج ساله، قطار توسعه کشور را بر روی ریل قرار داده و با استفاده از عقلانیت، زمینه های پیشرفت و تعالی کشور را فراهم کنند.

تابش لزوم تغییر وضع موجود را مورد تاکید قرار داد و افزود: اصلاح طلبان باید در همه عرصه ها تغییر ایجاد کنند. متاسفانه در حوزه داخلی، گرانی و تورم نارضایتی زیادی ایجاد کرده و مشکلات اقتصادی زیادی دیده می شود.

وی اضافه کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی، باید فکری اساسی به حال آسیب های اجتماعی کرد و اهالی فرهنگ و هنر را مورد توجه ویژه قرار داد.

دبیر کل فراکسیون اقلیت به مشکلات دامنگیر کشور در حوزه سیاست خارجی اشاره کرد و افزود: متاسفانه سیاست های ایران در چهار سال گذشته باعث ایجاد فضای بی اعتمادی شده و این بی اعتمادی تبعات خود را در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نشان داده است. در نتیجه لازم است موضوع تنش زدایی و اعتماد سازی در دستور کار قرار بگیرد.

تابش با اشاره به گسست حاکمیت و ملت گفت: متاسفانه در چند سال گذشته به اعتماد عمومی مردم لطمه وارد شده و لازم است اصلاح طلبان در صورت پیروزی در انتخابات به مسائل قومیتی توجه کرده و اعتماد عمومی را بازسازی کنند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا